fatıma

"evlendiğimizde ne yapacağız ki?" "birbirinize acıyorsunuz ya, lanet olsun. herkes bunu için evleniyor."
Reklam
kimi zaman aynanın karşısına geçip hayat beni de pestil ettiğinde neye benzeyeceğimi hayal etmeye çalışır, parmaklarımla dudaklarımı gerip yüzümü buruştururdum.
derdine dert katmak için orada olmasaydım hayata zerre ilgi uymayacağını söylüyordu bana.
morali bozukken iyi şeyler daha iyi gelir insana. bunu hep fark etmişimdir. insan gebermek istediğinde çikolata her zamankinden daha tatlıdır.
filmlerde ölen adamın ölmeden önce "haydi beyler, görün işinizi!" demesinden hoşlanırım. kavrayış ifadesidir bu.
Reklam