Bir erkeğe nazik davrandığında korkak, bir kadına nazik davrandığında ise aşık ya da asıldığını düşünürler. Sartre’nin dediği gibi: “Toplum, tedavisi olmayan bir hastalıktır.”
bir yerde okudum, van gogh nasıl hissettiğini şöyle tanımlıyordu:
intihar etmek için atladığı suyu çok soğuk bulup yeniden kıyıya ulaşmaya çalışan bir adam gibi.