K Ü B R A

K Ü B R A
@kubizmx
Odamda beni kitaplarım bekler. Bu yegâne tesellidir. #SabahattinAli İnsanlar kırıcıydı kitaplara kaçtım. #CemilMeriç
Öğretmen
Türk Dili ve Edebiyatı Türk Dili Yüksek Lisans
45 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı

K Ü B R A

, bir kitap okudu
Puan vermedi·176 syf.·
7 günde okudu
·
2022 6. kitabı
Emine Işınsu
7.8/10 · 558 okunma
Reklam
"Canım! Bahar kendini nasıl da duyumsatıyor! Yüreğim sanki hep bir şeyler bekliyormuş gibi vuruyor."
Sayfa 195·Kitabı okudu
Edebiyat
"Ama ben asıl küçük hanımefendinin odalarının bulunduğu bölümünü görmek isterdim evin. Tuvalet masası... üzerinde küçük şişeler, kavanozlar, kutular, çiçekler... bunlardan yayılan kokuyu içime çekmek... üzerinden çıkarıp attığı giysilerin yerde duruşu.. giysiden çok bulutu andıran giysileri onun...yatak odasına bir göz atabilmek için neler vermezdim! Bir mucizeler yeri olduğunu düşünüyorum o odanın, benzeri gökte bile bulunmayan gerçek cennet! Yatağından kalkınca ayacıklarını koyduğu minnacık pufu, o mini minnacık ayacıklarına kar beyazı çoraplarını giyişini gör... Ay! Ay! Ay! Suss... Bir şey yok, bir şey yok! Sakin ol!"
Sayfa 187·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bir saatçik görmesem sevdiceğimi/ Bir yıldır görmemişim gibi gelir/ Böyle kin duyarak yaşamaya/ Sorarım yaşamak mı denir?" Herhalde Puşkin'in.
Sayfa 186·Kitabı okudu
Edebiyat