kübra

kübra
@kubra_17
Her şey nasip....
"Kapısı ve anahtarı olmayan bir kafeste yaşıyor gibiyim. Ve kimseye beni buradan nasıl çıkarabileceğini anlatamıyorum."
Timaş
1000Kitap
Reklam
#hayatguzeldir
"Güzellik böyledir; çocuk da olsa yaşlı da olsa, dilinden anlayanı yüreğinden vurur."
Sayfa 62 - Dergah