📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çoktan unutmuş muydu?
Belki de öyleydi ve öyleyse eğer cevap ne kadar korkunç olursa olsun geriye en azından bir teselli bırakıyordu. O da unutmak denen şeyin mümkün olduğuydu..
Yeryüzünde her insanın ismi başka başka ağızlardan bir çok defa söylenirdi elbet. Fakat bunlar çoğu zaman dilden gelen ve kulakta biten seslerden ibaret olarak kalırdı. Ama bazen öyle biri çıkagelir ve öyle bir zikrederdi ki bu ismi hem söyleyenin hem de işitenin içini titretirdi. Çünkü bu zikir dilde değil yürekte başlar, kulakta değil yine yürekte biterdi. Dilden azade olup onun getirdiği bütün kirlerden aranır, salt bir kalp sesi olarak ve artık söyleyen ve işiten ayrımı da yapmadan iki yürekte birden tınlayıp dururdu. Bir insanın ismi anlamına kavuşunca, ruhu da hayalet olmaktan kurtulur muhabbeti olan bedenine çekinmeden yerleşir ve aynası olan gözlerinde ışıldamaya başlardı. Her insana nasip olmazdı belki bu ama buna kavuşmak biraz daha yaşamak demekti. Kaybetmekse biraz daha ölmek..