Kübra

Kübra
@kubrabkr
Ütopyalar güzeldir.
Demek ki namuslu olmamamın suçlusu ben değilim, zaman. İki yüz yıl sonra da olsaydım bambaşka biri olabilirdim.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Namuslular kıt kanaat geçinirken, namussuzların karnı tok sırtı pektir.
Bana kalırsa beklemek dünyadaki en acımasız şey. İnsan beklerken asla tam olarak yaşayamıyor Osman.
Her geçen günün bizi kendi cenazemize yaklaştırdığı bilgisini ön bellekte tutunca hiçbir şey çok mühim değil .