Kübra

Kübra
@kubrabkr
Ütopyalar güzeldir.
"En uzun yoldur insanın içi.." Cahit Zarifoğlu
Edebiyat
Reklam
Bu kadar hesap yapmaya ne gerek vardı? Hepi topu aşk işte. Gelir, yaşanır ve günü gelince biterdi.
 İnsan dostunu, düşmanından daha zor affediyor.
Evimi özledim kalbini açar mısın?
Reklam