"O" dedi "O senin Gönlünden geçeni, sineni deleni, dert dediğini bilir zaten. Lakin bir bakalım ki, sen o dertten haberdar mısın? Çareyi Ondan umar, Ona söyler misin derdini? 'Allah' de 'Hayy' de 'Bismillah' de.O elbet ki derdine derman olacak tek kapıdır. Seni işitene dek ismini söyle Onun."
Sohbetlerinde bazen sadece sükût ediyorlar. anlamıyorum ben çoğunu .Susarak ne anlatabiliyorlar nasıl anlatabiliyorlar? "Susmak, dilin zekatıdır." diyorlar."Nasıl ki malını ki günahları zekat ile temizlersen; dilindeki günahları da susarak temizlersin.Aslolan konuşmak, susmaktır." diyorlar.