"Ama saat ona kadar uyumanız hiç doğru değil. Sabahın en güzel saatlerini kaçırmış oluyorsunuz. Bir insan, günlük işlerinin yarısını saat ona kadar bitirememişse, öbür yarısını ertesi güne bırakmak zorunda kalabilir."
"Tam olarak ifade edemiyorum ama eminim sen de herkes gibi insanın kendi benliğinden öte bir varlık olduğunu inanıyorsundur. Zaten sadece bu kadar olsam, ben bu olsam, yaradılışımın ne manası kalır?"
"Yüreğinin içi iyi olduktan sonra kapkara bir zenci çocuğu olsan bile fark etmez. Güzeller güzeli bir yüzün olsa bile, yüreğinde şeytanlık olduktan sonra, merak etme, o güzellik de bir anda çirkinleşiverir."