Şair İsmet Özel’in dediği gibi;
“İkna edilmişlerle yola çıkılmaz. Yola inanmışlarla çıkılır.” İşte bu yüzden yolu güzel olanın bileğinde diken izi olur.
Bu yolda yarım kalmakta,tamamlanamamakta var.
Fakat hakikate giden yolda, meşakkatsiz bir varış yoktur.Bu yüzden insan ne olursa olsun kendini tamamlamalı..Tamamlarken de izleri örtmeli..