Kübra Nur KAYMAK

Kübra Nur KAYMAK
@kubranurkymk
"Her an bir savaşın içindeyiz. Başkasıyla olmasa, kendimizle."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benden nefret etmene dayanabilirim ama onu seveceksin diye ödüm kopuyor.
Mutluluklarının yorgunluktan, kuru gürültüden ibaret olduğunu biliyorken onların saçmalıklarına mı katılayım? Konuşmaların kendilerini haklı çıkarmaya varacağını bildiğim için onların muhabbetlerine asla girmem, boyun eğmem. Yalnızlığı bin kere tercih ederim
Ne yani bana karşı ön yargıları olacak diye, onların sevgisini ve hayranlığını kazanacağım diye verimli çalışma mutluluğuna, sağlığıma, özgürlüğüme mi değişeceğim onları!
...ahlaksızlıkların sebebi akıl aylak kaldığında dürtülerin gelip yerleşmesidir. İlacı da bir kez daha metodu, verimli, mutlu, enerjik bir hayat tarzı ve çalışmadır.