Bizi kandırıyorlar. Bunu biliyorum. Bunu bildiğim için çok kızıyorum. Sadece buna değil, birçok şeye kızıyorum. Ben dünyanın en sinirli adamıyım. Çünkü birileri böyle istiyor. Hep o birilerinin istediği oluyor… Düşüncelerimiz bile bize ait değil, biz onların tutsağıyız. Bize sahipler… Bize hep sahiptiler. Birileri bazen zeki olduğumuzu düşünmemizi istiyor. Ama değiliz. Hepimiz aptalız. Bazılarımız aptal kelimesinin anlamını tam olarak kavrayamıyor. Zaten sözüm ona birileri ne istiyorsa biz onu kavrıyoruz. Onlar işlerini biliyorlar. Onlar her şeyi kendilerince düzene oturttular ve birbirleriyle çok iyi anlaşıyorlar…