Oldukça ilginç bir kitaptı. Yazar kesinlikle çok yetenekli. Ayrıca sonu insanı etkiliyor. Okurken hiç sıkılmadım. Bitirmem bir tık uzun sürmüş olabilir çünkü son zamanlarda meşgulüm ama gerçekten dürüstçe söylemek gerekirse çok sevdim kitabı.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hele o bu tarz tipler ifadesi..Bir kadına karşı bu kadar ağır ve çirkin bir tanımlama yapıp üstüne bir de alaycı gülüşler, Facebook göndermeli küçümsemeler eklemeniz asıl buraya hiç yakışmamış!.
Belli ki çok kitap devirmişsiniz ama insan okumayı, bir kadının nezaketini suistimal etmemeyi hiç öğrenememişsiniz.
Keşke o sert cümlelerinizi bir kadını linç ettirmek için değil de bu kaba üslubunuzu törpülemek için harcasaydınız...
Unutmayın kii sayfalar dolusu kitap okumak kimseyi kimseden üstün yapmaz. Siz o gülen emojinin arkasına sığınıp bir kadını aşağılarken aslında kendi nezaketinizin iflasını ilan etmişsiniz. (;
Bir kadının profili ve fotoğrafı, sizin egonuzu tatmin edeceğiniz bir meze değildir!
Neyse...
Şimdi birileri çıkıp prim mi kasıyorsun diyecektir varsınn gözünüzde primci olayım, inanın hiç fark etmez!.. Ben doğru bildiğim yoldan şaşmam.. Benim derdim şovv değil, bu haksızlığa ve çirkin üsluba karşı susmamaktır. Hepsi bu!.. ✌️