KübraNur Şayan

KübraNur Şayan
@kubranursayan
Ne sebeple olursa olsun hatanızın üzerine kara kara düşünmeyin. Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir. -Aldous Huxley
10/10
·160 syf.··
Beğendi
·
2026 32. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2026 20:10
Oldukça ilginç bir kitaptı. Yazar kesinlikle çok yetenekli. Ayrıca sonu insanı etkiliyor. Okurken hiç sıkılmadım. Bitirmem bir tık uzun sürmüş olabilir çünkü son zamanlarda meşgulüm ama gerçekten dürüstçe söylemek gerekirse çok sevdim kitabı.
Sihirli KağıtMurat Kesgin · DevrimEkitap · 201750 okunma
Murat Kesgin isimli okura yanıt verildi
KübraNur Şayan
Çok teşekkür ederim, büyük bir memnuniyetle okuyabilirim mail adresim kubranursayan@gmail.com
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kadın benimle dalga geçmeye başlamıştı. Bu seans benim için çoktan bitmişti. Fakat söyleyeceği şeyleri gerçekten merak ediyordum.
Ezgi Cankut isimli okura yanıt verildi
KübraNur Şayan
Haklısın teşekkür ederim
Sakin ol şampiyon alt tarafı bir beğeni atılmış!..
Hele o bu tarz tipler ifadesi..Bir kadına karşı bu kadar ağır ve çirkin bir tanımlama yapıp üstüne bir de alaycı gülüşler, Facebook göndermeli küçümsemeler eklemeniz asıl buraya hiç yakışmamış!. Belli ki çok kitap devirmişsiniz ama insan okumayı, bir kadının nezaketini suistimal etmemeyi hiç öğrenememişsiniz. Keşke o sert cümlelerinizi bir kadını linç ettirmek için değil de bu kaba üslubunuzu törpülemek için harcasaydınız... Unutmayın kii sayfalar dolusu kitap okumak kimseyi kimseden üstün yapmaz. Siz o gülen emojinin arkasına sığınıp bir kadını aşağılarken aslında kendi nezaketinizin iflasını ilan etmişsiniz. (; Bir kadının profili ve fotoğrafı, sizin egonuzu tatmin edeceğiniz bir meze değildir! Neyse... Şimdi birileri çıkıp prim mi kasıyorsun diyecektir varsınn gözünüzde primci olayım, inanın hiç fark etmez!.. Ben doğru bildiğim yoldan şaşmam.. Benim derdim şovv değil, bu haksızlığa ve çirkin üsluba karşı susmamaktır. Hepsi bu!.. ✌️
1000Kitap
Gönderi kullanım dışı
KübraNur Şayan
Onu rezil edeyim derken kendini rezil etmiş haberi yok vatandaşın, senin yaptigina zorbalık denir, ne olmuş beğeni attıysa? Bu kadar büyütülecek ne var? Beğeni attı diye sana bayılıyor değil ya
Doğduğunuz aya göre hangi çiçeksiniz? Yoruma bekleniyorsunuz.. 🌸🕊️
Gizemli okur
KübraNur Şayan
Zambak