Kalp midir insana sev diyen,
yoksa yalnızlık mıdır körükleyen?
Sahi nedir sevmek..?
Bir muma ateş olmak mı,
yoksa yanan ateşe
dokunmak mı?
Şems-i Tebrizî
İnsan bazen duygularını aptallık derecesine vardırırda yolunu şaşırır ya, öyle bir şey. Başka bir şeyden de olmaz, kalbin aşırı gereksiz,budalaca ateşinden olur hep...