Hani insan rüyasında başına bir felaket geldiğini görür de rüya gördüğü halde bunun da rüya olmasını, olan şeyin olmasını ister ya? İşte ben de aynı durumdaydım.
Erdemin rehberliği olmadan yürümemesi için, akıl ve mantığımın dizginlerini her zamankinden çok kasıyorum, çünkü talihin ya da büyük erginin bana bahşettiği bu nimetten kendimi yoksun etmek istemiyorum.
"Ben Talih'in isteklerine boyun eğmeğe hazırım, yeter ki vicdanım rahat olsun. Sizin gelecek üstüne söylediğiniz şeyler yabancı değil kulaklarıma. Varsın felek çarkını, rençber çapasını bildiği, dilediği gibi çevirsin, sallasın!"