“Şarkı söyleyemediği için bir eşeğe öfkelenemeyiz, çünkü eşeğin yapısı ona a-i’lerinden başka bir ses çıkarma olanağı tanımamıştır. Aynı şekilde, bizi sevdi yada sevmedi diye kimseyi suçlayamayız, -gerçi eşeğin şarkı söyleyememesini kabullenmenin, aşkta reddedilmeyi kabullenmekten daha kolay olmasının nedeni, sevgilinin bir zamanlar sevdiğini de görmüş olmamızdır. Seni artık sevemiyorum sözlerini sindirmek bu nedenle çok zordur.”