Ah o yara, gurur yarası ... İçimiz yangın yıkıntısı, viran; İçimiz bir kül tablası . .
Sayfa 137·Kitabı okudu
Şiir
Ne kaldı senden geriye; Birkaç hüzün şarkısından Ve göğsü yıpranmış bir sazdan başka? Ah, o hazin kalıntısı ömrün... Depremlerden arta kalmış bir yağmanın, Kararmış, ezik hatırası... Sana kul olmuş gözüken, Seni yere göğe koyamayan O patlayan avuçlardan ne kaldı; Örselenmiş teninden başka? Ne kaldı o leş kargalarından, Senden geriye ne kaldı? BENİMSE, SANA KIRILMIŞ YÜREĞİM; AH YÜREĞİM, DELİ DALGALAR DENİZİ, GÖĞSÜNÜN KAYASINI HIRPALAR DURUR...
Sayfa 136·Kitabı okudu
Şiir
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hayallerimin peşinden gitmeyip başta ailem olmak üzere genelin dayattığı bir hayatı yaşıyor olmam, milyonlarca insan gibi beni de mutsuz ama kariyerli, mutsuz ama zengin bir insan yaptığı için yine de bununla gurur mu duymalıyım? Her şeyin en iyisini, en güzelini bildiğini zanneden çoğunluk, kariyerli ve varlıklı bir yaşamın mutluluğu da beraberinde getireceğine nasıl bu kadar emin olabiliyor? Çoğunluğun dışında ve farklı bir yaşam arzusu duyduğum hâlde onların istediği hayatı yaşadım ve yaşamaya da devam ediyorum. Mutsuzluğum pahasına, başkalarının yaşamak istediği hayatı ömrümün sonuna kadar yaşamaya devam mı etmeliyim yoksa kalan ömrümde kendi istediğim hayatı mı yaşamalıyım?
Her yol bir arayıştır ama en zor yolculuk, insanın kendi içine doğru yaptığı yolculuktur.
Mutluluk ve huzur içermeyen kariyerin, zenginliğin ne önemi var?
İstikamet
Büyüklerden biri arkasına odun yüklenmiş güçlükle yürüyen bir ihtiyara rastladı onun haline bakarak: "Ey ihtiyar senin rızık verici olan Allah'a itimadın kalmadı mı ki şu yaşında hala bu minneti çekiyorsun yoksa sana bakacak kimse yok mu?" Dedi. İhtiyar oduncu muhatabının manevi eksikliğini gidermek için gözlerini semaya kaldırıp ellerini açarak "Yarabbi şunları altına dönüştür." der demez odunlar altın oluverdi bu kerameti gören zat bu defa şaşkınlıkla; "Böyle bir mertebeye ulaşmış bir kimse ne için odun taşıyor..?" diye soru verdi ihtiyar olunca dedi ki:" Evladım bunu nefsimin beni kul olarak bilmesi ve kulluk dairesinin dışına çıkmaması için yapıyorum zira hak teala katında makbuliyet kulluktaki istikamettir bunun içindir ki Ârifler " En büyük keramet istikamettir.." demişlerdir.