📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Oy ölüm Yaşamın bir parçasısın kabul Ama son bir parçası Oy ölüm Sevdiğimin korkususun Ama en korkunç korkusu
Yatakta bul onu Dağlarda değil Kaya diplerinde gizlenirken değil Sınırlarda değil Ve kurşunlan değil Benim yanımda uyurken değil Benden sonra bul onu Ki ben görmeyeyim öldüğünü
Oy ölüm Can düşmanım Ne kadar kısa yaşıyoruz Ne uzun ölüyoruz Oy ölüm Sen de ölesin
Oy ölüm Sen olmasan Yaşam olmazmış Oy ölüm Olmaz olasın
Oy ölüm Sen de ölesin
Durmadan seni düşünüyorum gece gündüz seni düşünüyorum noktasız virgülsüz uzayan bitmek bilmeyen acı gibiyim bir yalnızlık bir yazı gibiyim öyle yazıyorum sana sende yaz bana oralan kendini oramn insanlannı ilişkilerini anlat bugüne değin bir haberini alamadım çıldıracağım öldün mü kaldın mı kay,alara çarpıp bathn mı yoksa beni unuttun mu bana yazmak istemiyor musun benim sana yazmamı istemiyor musun n' olursun cevapla beni bir tek sözcükle de olsa cevapla dayanamayacağım sana varacağımı bilsem yola koyulacağım izin verseler gelip seni bulacağım dağlannı kışını yalnızlığını ço cuklannı paylaşacağım n' olur yaz bana ...
Yazacağım sana sevgilim, alacağın olsun, ama bu gece değil, bir başka gün ya da bir başka gece. Şimdi yapacak başka işlerim var.
"Gerçek bir yazar bu susuşları değerlendirir ve daha derinlere inerdi. Halit'i o gece daha iyi tanıtırdı bize. Ama dediğim gibi, ben bir yazar değilim. Bir kazazede ya da yolunu şaşırmış bir denizciden bundan fazlasını bekleme, sen büyük yazarları okumaya alışık okuyucu. Ve siz, büyük yazarlar, bağışlayın beni, ekmeğinizde gözüm yok, ne de ününüzde. Gerçekte beni aranıza almanızı bile istemiyorum. Benim geldiğim yer başka. Varmak istediğim yer başka. Aranıza almayın beni. Ama hor da görmeyin, elinizden geliyorsa. Gerçekte bu kitabın yayımlanıp yayımlanamayacağını bile bilmiyorum. Aslında, yayımlanmaması daha doğal olurdu, öyle değil mi?"
Yazarın kendisi için yazdığı bu itiraf birçok şeyi anlatıyor. Ama ben severek merak ederek okudum, gerçek bir hayat hikayesi sonuçta. Eğer yazmasaydı, sadece yaşadıklarının hissi kalacaktı onda ama yazdı hiç unutmayacak, birebir canlanacak gözünde acılar. Günlük, anı mektup yazmak ne kadar güzel bir şeymiş anladım. ve unutmamak ve yaşatmak için yazar insan. Çok çabuk bitiyor kitap bu arada.