Ve "Gelecek aşktır" diye bitiriyordu.
Gelecek aşktır. Bir bu eksikti.
Acaba mektup yanlışlıkla mı bana gelmişti?
Bu umutla zarfı aldım.
Ne yazık ki, üstünde benim adım yazılıydı
Dayanırsan, dayanmasını bilirsen, ama nasıl olsa dayanacaksın, insanoğlusun, kendin söyledin, insanoğlu, düşün.bir, kimler nelere dayanmadı, dayanacaksın ve yeni bir kişilik yaratacaksın.
Başkalarının deneylerinden yararlanmasını bilen, ders almasını bilen okuyucu, sana sesleniyorum: Öyle durumlar olur ki,
adını, öz adını ansıman bile yeterlidir. Bir çiçeğin adı bile yeterlidir.
Sevdiğinin (yani bir başka insanoğlunun ya da kızının) adı çok
yeterlidir.
Bu senin yaşama nedenin bile olabilir.
Nokta.
Hadi, şimdi anlat bakalım öykünü
kırık kalem.
Çünkü anlamak bir ortak dil gerektirir.
Ortak dil ise,
ortak yaşam /ortak bilgi /ortak birikim /ortak düş
kimi yerde, ortak düşüş demektir.
Ortak değilse bile, yakın/ benzer/ gibi.
Ama diyebilirsin ki, Bana yabancı olanı arıyorum ben.
Öyleyse yolun açık olsun.
Ama gene de,
bu kitabı okurken elinin altında, büyük gezginlerin sözlükleri, andaç/an bulunsun, derim.