Yasemin

Yasemin
@kullanicimiadi
Edebiyat öğretmeni
eyitilmez
Diyarbakır
31 Aralık
62 okur puanı
Aralık 2019 tarihinde katıldı
Bugün hiç utanmadan kahve içip kitap okudum. Sanki her şey yolundaymış gibi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen pencereyi açıp "yeter artık, yeter!" diye bağırasım geliyor.
Ben babamın tuhaf bir cazibe taşıdığını o yaşlarımda bile anlıyordum. Bir sokaktan geçsek, kalabalık bir mekana girsek, kadınlar göz ucu ile kendisini süzerlerdi. Güzel adamdı babam.
Ancak hayat dediğin nedir ki? Anlaşılmaz bir sır. Kurduğumuz düzen hep öyle sürüp gidecek sanırız. Birden ip kopar, ışık söner, her şey darmadağın olur.

Yasemin

, bir kitap okudu
Puan vermedi·101 syf.·
14 saatte okudu
·
2019 15. kitabı
·
Aliya İzzetbegoviç
9.3/10 · 9,4bin okunma