Felsefe okuyana "hayırdır filozof mu olacaksın", tarih okuyana "başımıza tarihçi mi kesileceksin", roman okuyana "bunlar boş işler", şiir okuyana "âşık mı oldun be", tasavvuf okuyana "bu iş kitaptan öğrenilmez" diyen tuhaf insanlar içindeyiz. Okuyunuz ve sakince gülüp geçiniz.
Çok uzun zaman ağır ileri ve sonsuz matematik çalıştım, bir süre sonra Rakamları ve simgeleri görsem uyuya kalmaya başladım, çünkü öğrendiklerimi sadece derin zihnimle tartışa biliyordum... Çünkü ozamanlar bu ülkede yaşıyordum.....
Çok uzun zaman ağır ileri ve sonsuz matematik çalıştım, bir süre sonra Rakamları ve simgeleri görsem uyuya kalmaya başladım, çünkü öğrendiklerimi sadece derin zihnimle tartışa biliyordum... Çünkü ozamanlar bu ülkede yaşıyordum.....