Geç saatlerde gürültü yapmamak gibi bazı basit ahlak davranışlarını kendiliğinden geliştirememiş insanlara öfkelenmemiz doğal fakat bu insanların böyle ilkel canlılar olarak hayatlarına devam ediyor olmaları üzülünecek bir şey. Yazık, topluma karışmak için iki üç seviye gelişmiş olmalıydı en azından. Gelgelelim The Platform’da da gördüğümüz gibi kendiliğinden gelişen iyilik pek vaki olmuyor.