..."Sana hiçbir zaman gül bahçesi vadetmedim ben. Hiçbir zaman kusursuz bir adalet vadetmedim. Ve hiçbir zaman huzur ya da mutluluk da vadetmedim. Sana ancak bütün bunlarla savaşma özgürlüğüne kavuşmanda yardımcı olabilirim. Sana sunduğum tek gerçeklik savaşım... Ben yalan şeyler vadetmem hiç. Kusursuz, güllük gülistanlık bir dünya masalı koca bir yalandır... Üstelik böyle bir dünya çok can sıkıcı bir yer olur!"
Küçücük bir firar gerek ruhuma..
Sonrası belli...
Unutsam ve kanamasa artık düşlerim...
Uyansam bu kabustan, şaka olsa tüm gidişler...
Ve ben yeniden mutlu olsam
Senin varlığından bihaber...