Evet, büyük Kozmoz içindeki varlıklardan küçük bir cüzün yok oluşu, evrenin dengesine çok önemli zararlar verebilirken; sadece insanın yok oluşu evrene ve evrenin dengesini hiçbir zarar vermez. bu durumu kendisine büyük değeri affedip kibirlenen insanın aynı zamanda her şeyi muhtaçların en büyük işarettir. Aslında onun değeri -fıtrata uygun -amellerinde gizlidir yani değer ya da değersizliğindeki belirleyici etken amelleridir.