Ödül almış bir roman olmasına karşın ben tad alamadım. Özellikle kitabın ilk yarısı diyebileceğim yüz sayfalık bölüm çok yavan ve durağan. Alanında meşhur kişileri kitabın ana karakterleri yapma fikri gayet zekice fakat bağlantıların güzel kurulamadığını ve yüzeysel kaldığını düşünüyorum. Bu kadar çok isim yerine daha az, öz olmalıydı ve o meşhur isimlerin düşünceleri daha derinlemesine verilmeliydi. Bu arada aslında Buket Uzuner'in dilini beğenirim ve güzel kitaplarını da okumuşluğum var. Buket Uzuner okumaya bu kitaptan değil, "kumral ada mavi tuna" veya "iki yeşil susamuru" ile başlamanızı öneririm.