Okuduğum kitaplar içinde hayal gücünü en sonuna kadar zorlayarak yazılmış en iyi kitap. Her detayı kendine özgü. Okul kendi içinde başlıbaşına yaşayarak tasarlanmış.Asalardaki detay bile süper.
Kitabı hiç beğenmedim. Çocuk kitabı gibi kesinlikle görmeyin.
Kitapta çocuğun işlediği cinayetleri ayrıntı bir şekilde anlatıyor ve sonra bunların bir kaza olduğuna kendini inandırıyor.
Örneğin ; Profesörü yatağa parmaklarından tel ile bağlarayarak onu nasıl ölüme tek ettiğini anlatıyor sonra da bunun bir kaza olduğunu düşünüyor. Böyle 5 ayrı cinayeti anlatıyor.