Sabrımın kıyısında .....az kaldı

Sabrımın kıyısında .....az kaldı
@kuvancak
Rabbimin Adaletine sığınıyorum,Rahmetini bizden esirgeme Allahım. Amin
Özel güvenlik
İktisisat fakültesi devam
İstanbul
2 okur puanı
Aralık 2018 tarihinde katıldı
Beklemek mi
Ne garipsin dünya,çaresizce beklemeye mahkum edilmek nedir bilirmisin...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Sabrımın kıyısında .....az kaldı

, bir kitabı okumaya başladı
Sen daha, taze bir fidan, ben kurumaya yüz tutmuş bir ağaç, bir yağmuru heycanla bekleyişim yada bir güneşi içime çekişim,senin gibi değil artık,
İnsan ve Duygular
Puan vermedi·336 syf.·
2022 1. kitabı
Honore de Balzac
7.7/10 · 53bin okunma
Baktığımız her şeye ,bir anlamak yükleteni aramakla geçer ömür,Asıl anlamlı olanı bulmak,bize bu güzel duyguları veren, bizi yoktan vâr eden Rabbimize layığıyla kulluk etmek değilmidir.