Sibel

Sibel
@kybele35
''Dediğim gibi sevgi, şefkat, merhamet ve hoşgörü gereklidir ama bir tanrı ya da kral yahut baba sadece bu duygularla yönetemez. Sorumluluk kimi zaman acımasız olmayı gerektirir, zamlimliği ve cezalandırmayı. O ceza ölüm olsa bile gözünü kırpmadan uygulamayı. Ama ister baba olsun, ister kral, isterse baştanrı, asla adaletten ayrılmamalı. Akrabalarını kayırmamalı, yasa neyse uymalı, düzen için gerekirse oğlunun, kızının, torununun canını almalı. Çünkü yasa yoksa taht da yoktur, yasa yoksa taç da yoktur, yasa yoksa saray da yoktur...''
Sayfa 294·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Sibel

, bir kitap okudu
8/10
·504 syf.·
22 günde okudu
·
2022 18. kitabı
Ahmet Ümit
8.5/10 · 28,2bin okunma

Sibel

, bir kitabı yarım bıraktı
Oliver Sacks
7.6/10 · 6,4bin okunma
Bir yanlış,yüz bin yıllık bir yanlış da olsa eskidir diye bir doğru oluşturmazdı! Kalabalık değişmez bir biçimde alışkıyı izlerdi.İlerlemeyi yönlendirense, tam tersine, azınlıktı.
Ama ahlak duygusundan yoksun yaradılışlar vardır,eğitim hiç mi hiç etkimez bunlara.