Merhaba. Belirtmeliyim ki İclal Aydın'ın ilk okuduğum kitabı oldu ve tavsiye üzerine seçmiştim. Gerçekten çok akıcı ve çok duygusal. Çok beğendiğimi söyleyebilirim ama aklımda kalan sorular oldu kitabı bitirdiğimde. Yani şunu istedim; yazar karşımda olsun ve aklımda kalan tüm merak ettiğim soruları ona sorup cevap alayım ki kitap kafamda tamamlansın. Ama malesef ki böyle bir seçenek yok. Öğrendiğime göre zaten bu kitabın devamı varmış. Onu da okuyup o zaman netleştirebilirim belki de. Konusu zaten adından anlaşılabildiği gibi üç kız kardeş ( Türkan-abla,Dönüş-ortanca,Derya-küçük ) ve onların hayatları. Başta Dönüş ismi ne alaka demiştim,garipsemiştim ama sonlarında öğrendim. Türkan, çok güzel,suskun ve içine kapanık bir kız. Dönüş,kendi halinde,uysal,anlayışlı,kabullenici ve hasta olan bir kız. Derya,evin haylazı,lafını esirgemeden çat çat suratına söyleyebilen dobra ve akıllı bir kız. Yaşadıkları olaylar dikkat çekici. Çok duygusal olmasına rağmen acınası bir durum olmaması hoşuma gitti. Ben kitabı sevdim. Merakla okuyacağınız, su gibi akıp gidecek ve sizi kendine bağlayacak bir kitap.