Ayşe

9/10
·360 syf.··
Beğendi
·
2020 24. kitabı
·
33 saatte okudu
·
Okunma: 28 Mart 2020 21:27
Merhabaa. 3381 km kitabından sonra açıkçası bu kitaba biraz tereddütlü başlamıştım. Ama çok daha güzeldi. Daha yoğun bir duygu seli yaşadım. İzmir ile Ege arasında yaşananlara bir ara ağlayacak kadar duygulandım hatta. O kadar diyebilirim. Herkesin bildiği gibi devam kitabıydı. Yaşananlar daha heyecanlı ve daha gerçekçi geldi. Arada bahsedilmesi gereken, eksik kalan konular vardı bence. Merak uyandıran ama o ayrıntıya girilmeyen. Az da olsa bahsedilse sanki çok daha güzel olabilirmiş. Bu kitapta İzmir daha baskın ve daha kararlıydı, bunu sevdim. Ege karakteri favorimdi ama sonlarda yaptığı bir yanlış bu olmamalıydı dedirtti. Sonu da tahmin edilebilir bitti ama güzeldi. Genel olarak çok sevdim ben ve duyguyu yazar çok iyi işlemiş. Tüm düşüncelerimi değiştirdi diyebilirim. Çünkü ilkini okuyamazken ikinci kitabı iki günde bitirdim. Bunun için bile bu set okunur. İnsan, burdaki duyguları gerçekten arıyor. Bulabilenin ışıkları tüm karanlığını aydınlatıyor. Tıpkı Ege'nin incisi İzmir'e olduğu gibi...
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma
Reklam

Ayşe

, bir kitap okudu
9/10
·360 syf.··
Beğendi
·
33 saatte okudu
·
2020 24. kitabı
Beyza Alkoç
7.8/10 · 14,5bin okunma
10/10
·187 syf.··
Beğendi
·
2020 22. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 23 Mart 2020 12:48
Merhaba. Arkadaş tavsiyesiyle okuduğum Sıradan Bir Gün kitabıyla başladığım Yekta Kopan maceram ikinci olarak İçimde Kim Var ile devam ettirdim. Yazarın dili çok akıcı ve konularda çok bağlayıcı. Yer yer hüzünlendiren yer yer güldüren bir roman oldu. Konusu kısaca, bir baba-oğlun hesaplaşması, hatta hesaplaşamaması. Çünkü oğul başta bazı bilgi eksikliklerinden kaynaklı olarak hayatını yaşıyor. Bir gün yaşlı annesi mektuplarında ona içinde kalan ne varsa anlatmaya karar veriyor. Annesinin yaşadıkları içimi dağladı resmen. İnsana "acaba?" , "bu mümkün mü?" dedirten durumlar oldu benim için. Yine harika bir okuma oldu benim için. Çok fazla bilgi vermek istemiyorum çünkü hem sayfa sayısı az - kısa sürede okuyabileceğiniz türden - hem de olay bütününü bozmamak istediğimden. Söylersem spoi olur, o yüzden alın okuyun diyorum,
İçimde Kim VarYekta Kopan · Can Yayınları · 2014358 okunma
10/10
·152 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2020 13:51
Merhabaa. Öncelikle şunu belirtmeliyim ki çoook güzel bir kitaptı. Hem içerdiği mesajlarla konusu çok iyiydi hem de dili çok akıcıydı. Bir gün içerisinde bitirebileceğiniz harika bir roman. Konusu; kitaba yani hayvanlara göre bakacak olursak Napolion ve Squelar'a üçkağıtçılıklarından dolayı sinir olduğum, hatta bunlara inanan başta Boxer olmak üzere tüm hayvanlara da gıcık kaptığım bir durum söz konusuydu. Asıl vermek istediği konu ise ; sonradan sahip olunan yetkinin nerelere gidebileceği, düzenin ne kadar değişebileceği ve bazılarının, hatta birçok kişinin de sorgulamadan herşeyi kabul edip yaşadıkları durumu anlatan enfes bir kitaptı. Bu yönden çok dolu ve söylenebilecek çok şey olmasına rağmen kısacık bir özetle yetindim çünkü kitabı okumanız lazım. En güzel o şekilde görebilirsiniz birçok şeyi.
Hayvan ÇiftliğiGeorge Orwell · Can Yayınları · 2024296,6bin okunma