Ayşe

Ayşe

, bir kitap okudu
10/10
·152 syf.··
Beğendi
·
3 günde okudu
·
2020 21. kitabı
George Orwell
8.6/10 · 296,7bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
2/10
·384 syf.··
2020 20. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 19 Mart 2020 20:12
Merhabaa. Üzülerek belirtiyorum ki bu şekilde yorumuma başlamak istemezdim. Ama kitabı okurken inanılmaz sıkıldım ve zor bitirdim. Kitabın vermeye çalıştı mesaj güzel olabilir ama bu tarz bir anlatım, ben de daha çok anlaşılamazlığa yol açtı açıkçası. Çok zor okudum ve bitirdim. Hem çok karışık geldi üslubu hem de ilerleyen bir olay konusu yoktu. Konusu da zaten hayatının değiştiği noktasının bir öncesinden bir sonrasından bahsediyordu .Sonraki hayatı zaten inanılmaz bir dram yani çünkü bir eşya gibi bir fabrika gibi bir oyuncak gibi vs vs kullanılması durumuydu. Hak yok, özgürlük yok, duygu yok,saygı ve sevgi yok,aile yuva yok......Bu şekilde ve benzeri Olan durumlarda beni sarmadı diyebilirim. Bir kitap hakkında böyle yorum yapmak beni her ne kadar üzüyor olsa da nacizane fikirlerimi doğru bir şekilde aktarmaktan ayrılamam. Emeğe saygı duyuyorum. Asla benim tarzım olmayan bir kitaptı. Okumak isteyen de olabilir çok beğenende. Saygı duyuyorum. Söylenecek pek fazla birşey yok .
Damızlık Kızın ÖyküsüMargaret Atwood · Doğan Kitap · 201914,7bin okunma
2/10
·224 syf.··
2020 19. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Mart 2020 17:57
Merhaba. Kısaca özetlersem , kitap çok enteresan ve sıkıcıydı. İlk kitabı doppler daha da sıkıcıydı. Bu kitapta da zıtlıklar,belirsizlikler,karmaşıklıklar var ama ilkine göre daha okunulabilir bir kitaptı, bence . Ana karakter Doppler'in amacı belli gibi ama,yaptıklarıyla asla örtüşmüyor ve çok fazla fikir değiştirip sırf kendi canı istiyor diye onları yapması hem sinir bozucuydu hem de yaşadığı sonuçlardan dolayı insanı bir nebze üzüyordu. Kıyamet alametleri diyeceğimiz şeylerin olduğunu düşündüğü şeyleri ve kurulu düzenden duydupu rahatsızlığı anlatmaya çalışmış ve ödül de almış, çok ilginç geldi bana bu. İçeriği anlamlı ama anlatıldığı konuyu hiç beğenmedim. Zorla okuduğum bir kitap oldu. Okumak isteyenlere kolay gelsin ...
Bildiğimiz Dünyanın SonuErlend Loe · Yapı Kredi Yayınları · 20242,051 okunma
10/10
·184 syf.··
Beğendi
·
2020 18. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 12 Mart 2020 12:29
Merhaba. Yrkta Kopan'ın okuduğum ilk kitabı ve tek kelimeyle bayıldım. Çok güzeldi. Aşırı akıcı, anlatım ve konu çok iyi, daha ne olsun. Ana karakter Armağan Gündoğdu (gölge yazar) ve onun sıradan bir günü. Ama içerisindeki düşünceler,konuşmalar,ilişkiler,birkaç olay ve yaşanılanlar beni çok etkiledi. Çok fazla içerikten bahsetmiyorum çünkü okumalısınız. Elimden bırakmak istemediğim bir kitap oldu. İçeriğinde olağanüstü durumlar falan yoktu belki ama işlenen konu, diliyle beraber bir bütün olup beni içerisine çekti. Çok beğendim ve ilk fırsatta diğer kitaplarını da okuyacağım. Bahsettiği gölge yazarlık olayı bana farklı ve mantıklı geldi. Bunu ilk defa bu kitapta duydum, öğrendim. Bence herkes okumalı. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kitap oldu.
Sıradan Bir GünYekta Kopan · Can Yayınları · 20181,209 okunma