Merhaba. Yrkta Kopan'ın okuduğum ilk kitabı ve tek kelimeyle bayıldım. Çok güzeldi. Aşırı akıcı, anlatım ve konu çok iyi, daha ne olsun. Ana karakter Armağan Gündoğdu (gölge yazar) ve onun sıradan bir günü. Ama içerisindeki düşünceler,konuşmalar,ilişkiler,birkaç olay ve yaşanılanlar beni çok etkiledi. Çok fazla içerikten bahsetmiyorum çünkü okumalısınız. Elimden bırakmak istemediğim bir kitap oldu. İçeriğinde olağanüstü durumlar falan yoktu belki ama işlenen konu, diliyle beraber bir bütün olup beni içerisine çekti. Çok beğendim ve ilk fırsatta diğer kitaplarını da okuyacağım. Bahsettiği gölge yazarlık olayı bana farklı ve mantıklı geldi. Bunu ilk defa bu kitapta duydum, öğrendim. Bence herkes okumalı. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir kitap oldu.