Kaybedecek daha fazla bir şeyim kalmadığında,bana her şeyi verdiler.Ben olmayı bıraktığımda kendimi buldum.Rezil olduğumda ve hâlâ yürümeye devam ettiğimde kendi kaderimi seçmekte özgür olduğumu anladım.Belki de bende yanlış olan bir şey var bilmiyorum.