Kendiyle ilişkisine önem veren sağlıklı kişi,arkadaşlarını kaybetmekten hoşlanmaz,fakat kendisine olan saygısı her şeyden önemlidir.Bu nedenle doğru bildiğini söyler ve öyle davranır.
Sevgili dost,
Aristo,”Eflatun’u severim,fakat gerçeği ona tercih ederim,”derken;Cicero,”Ah büyüktür gerçeğin gücü! O insanların ustalıklarına,kurnazlıklarına,oyunlarına ve kurdukları bütün tuzaklara karşı da kendini kolayca savunabilir,”diyor.Peki sen ne diyorsun?
Ne yorum yapılabilir ki okumanızı tavsiye etmekten başka.
Yavaşla derken aslında sevgili Kemal SAYAR neden yavaşlamamız gerektiğini kitabındaki ifadeyle şöyle öğütlüyor ''Oysa olmadığımız kişi olmaya çabalamak bizi sadece yorgun düşürür.''
YavaşlaM. Kemal Sayar · Kapı Yayınları · 202013,2bin okunma