Ömer

Ömer
@laaedr
Ben tek başımaydım onlar ise yalnızdı.
Çünkü hüzün eski dost baş tacı Onunla yuğrulmuş mayamız Gelsin Biz onsuz olamayız. Behçet Necatigil
Reklam
Hanımlar beyler, görüyorsunuz ya , her şeye inanmak insanın başına ne işler açıyor.
Çok az insan gerçekten iyi bir dinleyicidir.
Sayfa 20

Ömer

, şu anda okuyor
%3 (11/300 syf.)
Michael Ende
8.4/10 · 82,3bin okunma
Umutsuzluğu tanıdık, yenilgiyi öğrendik böylece. Şükrü Erbaş