Açıkçası ben kitabı okuduğum dakikadan itibaren bütün işimi bırakıp sadece kitaba yöneldim. Yazarın kalemi olay örgüsünü çok güzel bir şekilde sürdürmüş. Okurken ay artık yeter baydı dediğim tek bir an bile olmadı. Duygusal olarak aşırı derecede tatmin eden bir kitaptı. Lakin ruhsal olarak bana birşey kattı mı bilemiyorum. Yine de güzel bir kitap olduğunu düşünüyorum.