Kitap distopik bir roman. Özellikle pandemi dönemideyken bu kitabı okumak insanın içini daha da fazla ürpertebiliyor.Kitap trafik ışıklarında bulunan bir insanın kör olması ile başlıyor ve zamanla bir salgın halini alıp tüm ülkede yayılıyor. Körlük ister istemez bu kitapta bir metafor olarak kullanılmış. Sadece bir beyaz perde inerek kör olmuyor insan. Fiziksel körlüğün yanı sıra ruhsal körlüğü görüyorsunuz kitapta. İnsanların hayvanileşme , kendini basite indirgemesidir bu kitaptaki körlük. Kitabın devamı olan Görmek 'i okuduktan sonra bazı yerlerin oturacağına inanıyorum. Keyifli okumalar dilerim.