Kitaba ilk başladığınızda olay örgüsünün küçük bir çocuk ağzından anlatılması bazı şeyleri daha fazla gün yüzüne çıkarıyor.Çocukların içindeki saflığıyla yaşamamızda halen devam etmekte olan önyargı ve ırkçılık kavramları üzerinde duruyor.Kitapla alakalı beğenmediğim tek şey beklentiniz çok yüksek başlıyorsunuz ama beklentinizin biraz altında kalıyor.Kitabı okurken ki naçizane tavsiyem fazla beklentiye girmeden okuyunuz.İyi okumalar dilerim.
Kitap ilk başta bir çocuk kitabı olarak gözüküyor ama her çocuk üzerinden verilen mesajlar, yapılan metaforlar ile sizi olaya çekiyor.Özellikle bu yayınevinde Mine Urgan'ın son sözü kitabı açıklayan ve kavrayıcı bir demeç olmuş.İyi okumalar dilerim.
Sineklerin TanrısıWilliam Golding · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202597,4bin okunma