yer yer bayağı güldüm. olağanüstü saçma bi kitap. o kadar saçma ki bu saçmalıklara nasıl tepki vereceğimi bilemediğimden kahkaha attım okurken. yazar ağabeyimizin maalesef ciddi sorunları varmış anlaşılan :(
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
çoğunlukla çok rahatsız edici bir kitap. inançsız kadın düşmanlığı ve bol bol yobazlık içerse de akıcıydı. en azından okurken sıkılmadım. 3 puandan fazlası çok.