24 yaşındayım. Herkes küçük göründüğümü söylüyor. Hâlâ mekanda içki veya enerji içeceği migrostan alırken kimlik istiyorlar. Lan tipim 18 yaş üstü diye bağırıyor! Niye beni küçük sanıyorsunuz? 🙄
1000Kitap
Bilinçaltımda ne vardı bilmiyorum denizde bir keyif yapamadım
Çok acaip bir rüya gördüm dgdhdd ayyy rüyamda san Jose beach taraflarında deniz kıyısına aşağı hızla ilerlerken ama başta şehir hayatı oradan aşağı denize sonra köpek kabilesi hır hır bakış atıyor ben bir şekil denize iniyorum ama exe bir saydiririyorum senin buldugun yerin ben ta diye ama o yok ben tek gelmişim.Denize zor bela indim sağda solda birkaç kişi var fln diyorum deniz kabuğu bile farklı ayağıma dolandı ısırır gibi vay böyle yerin fln.Sonra diyorum ki sen nereye geldin bir telefon aç foto çek konum fln at.Yok telefon kamerası bir açılmıyor şarjım da yüzde yirmi köpekler aşağı ağırdan salınıyor denize koşuyorum telefonu kuma saplayip bir git bir gel köpekler de cins dua okuyorum o bildiğim korunma duası sakin mal gibi oturuyorlar.Yavastan geri adimliyorum ama foto çekmeden gidesim de yok.Sonra arkaya yavaş yavaş yürüyüp köpeklerden uzaklaştım arkadan sarışın şapkalı biri hevesle denize geldi onu görünce bir anda alman rolüne girdim şarjım bitti fln diyorum bana bakıyorlar garip garip.Siyahi bir adam da köpekler var diyor kendini bir yere atmak istiyor ileride insan kalabalığı var köpekler diyorum birine birşey mi yaptı acaba yavaştan oraya yürüyorum.Yok neyse tekrar telefonda kamera açıyorum ama deniz kenarı değil etraf çamlık gibi duruyor ileri gitsem köpekli bir konum atıp bakın neredeyim diyemiyorum şarj da zaten yüzde yirmi dgdhdhdgdh lan yirminin bir anlami mi var duam da şuydu defalarca tekrar ettim yarattığı şeylerin şerrinden Allah'ın tastamam kelimelerine sığınırım.Sonra biraz arapça okudum.En çok Türkçe dgdhdh ay çok değişikti.Hayatimda görmediğim denizi rüyamda gördüm şaka gibi dgdhd şimdi de fotoya baktım lan evet orası evet köpekler eksik ama.
Reklam
Neden antidepresanı bıraktım
Bitmeyen okul, bitmeyen sınavlar, içi psikopat kaynayan * gibi bir şehrin içinde yaşamak zorunda kalmak (Ankara), baba ölü, çöken bir ülke, kız arkadaş dersen yok, lan ortada mutlu olacak bir şey var mı ben göremiyorum. Artık dün itibariyle antidepresan içmeyi tamamen bıraktım, sorunun bende olmadığını fark ettim. Sorun türkiye'nin * batmış *** gibi bir ülke olması. Asgari ücret yetersiz, biliyorum dünya hayatı sıkıntılarla dolu cennette değiliz ama bu kadar depresif şartlar da olmak zorunda değildi. Gazzede yaşayanlara canını sıkma mutlu ol diyebilir misin. Ukraynada yaşayanlara diyebilir misin. Gençken senin iliğini sömüren tüketen bir hayat, emekli olunca da vücudun yıpranmış olacak... Her şeyi geçtim 28000 tl için 6 gün çalışmanı istiyorlar. Lan en fazla 3 gün çağırabilirsin bu kadar az para için yok haftada 8 gün çağırsaydın 😒 27 yaş Olmak üzereyim hep iyi bir insan olmaya çalıştım ama yok abi bu ülke iyi bir ülke değil burası kurtlar vadisi burada mutlu olmak imkansız burası survivordan beter bir ülke
1000Kitap
Arkadaşlar!!! Kadınlar, kendilerini güldüren erkeklerden hoşlanıyor yalanına sakın kanmayın. Yok öyle bir şey!! Biri bana "senin paylaşımlarına çok gülüyorum. Özelden bir şey yazabilir miyim?" Dedi. Aha dedim doğruymuş galiba lan!! Ama gelen mesaj; "bizim organizasyon şirketimiz var, orada palyaçoluk yapmak ister misin?" Oldu... 🤓🤓
1000Kitap
Benim göz normal sıradan BEN NİYE YESİL GÖZLÜ DEĞİLİM LAN

Prenses 27

@elfs27
·
Söyle bir göz akımı vardı sanki.Katilmayacaktim ama neyse... Bu da benim gözüm çok istediğim gibi çekemedim ama olsun...🙃
1000Kitap
Ben diyorum ki iyi değilim
Bana dediği şey " ilgi mi istiyorsun sevilmek mi istiyorsun " ben diyorum ki bak kimsem yok benim sadece bir senim var sen diyorsun ki "kafanda kurma " sen söyle şimdi ben kime koşayım sen söyle sen ben geleceğim ol diye dua ettiğim adama nasıl beddua edeyim sen söyle lan kafayı yedim sen söyle
Duygu ve Düşünce
Reklam
Reklam