Kamer

Okumak..illa ki bizi doğruya ulaştıranı okumak..
🥀Kitap okumanın bir sükuneti olmalı, dizgine getirmeli nefsimizin koşar ayak hallerini.İnce eleklerden geçirmeli düşüncelerimizi. Bunca telaşın bir parçası olmaktan sıyırıp aklı selim bir mekana çevirmeli kalp odacığımızı. 🥀Bir yudum hayat bir yudum kitap. Saygıdan örülmüş sevgiyle fitillenmiş şefkatle yol alan. Rakamların terkisinden azade bir ruhla. Çok okumak değil;okuduğu güzelliği yaşamak, bizi Maslow'un 'kendini gerçekleştirme' noktasına eriştirecek olan. İşte O nokta ki ;Huzur İşte O nokta ki ;Bizim Yunus'un diliyle varlığa ve yokluğa yerinmeyenlerin buluştuğu cennet mekan. Olsun.Umudla ((: 🥀 PınarÖnalan
Şiir
Kamer
Teenni :)
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Benim mektuplarımı benim seninkileri beklediğim gibi bekliyor musun? Beklemiyorsan, yazdıklarım seni hiç alakadar etmiyorsa boşu boşuna senin rahatını kaçırmayayım. Kendimi o halde düşündükçe ne kadar keyfim kaçıyor bilemezsin.
Sayfa 34
Edebiyat
Betül isimli okura yanıt verildi
Kamer
karşıdaki kişiyi zorla cevap vermeye mecbur bırakmamak.. başkasını rahatsız etmek istememek vs... O yüzden ince düşüncelilik diye düşünüyorum
Benim mektuplarımı benim seninkileri beklediğim gibi bekliyor musun? Beklemiyorsan, yazdıklarım seni hiç alakadar etmiyorsa boşu boşuna senin rahatını kaçırmayayım. Kendimi o halde düşündükçe ne kadar keyfim kaçıyor bilemezsin.
Sayfa 34
Edebiyat
Betül isimli okura yanıt verildi
Kamer
#76392150 hemen öncesinde bu şekilde geçiyor
Benim mektuplarımı benim seninkileri beklediğim gibi bekliyor musun? Beklemiyorsan, yazdıklarım seni hiç alakadar etmiyorsa boşu boşuna senin rahatını kaçırmayayım. Kendimi o halde düşündükçe ne kadar keyfim kaçıyor bilemezsin.
Sayfa 34
Edebiyat
Betül isimli okura yanıt verildi
Kamer
İnce düşüncelilik bence