Kamer

@lapsus·
·
sabitlendi
Senden sonra çok yağmur yağdı.
Sayfa 68
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu deli yangının küllerinden Bir cam gibi çık çıkabilirsen Eskiden kalma acılarla Yeni baştan sev sevebilirsen... 🎶🎶 youtube.com/watch?v=iVow0fg...
Müzik
Geçtim borandan kardan Yitirdim bahçeleri Ellerimi tutmazsan gülüm Yakarım geceleri Bu aşkın nüshası rüzgarlarda Kahrı bende kalacak Sende ihanet gülüm Bende matem kalacak Bu aşkın efkarı şarkılarda Yüzün bende solacak Bizi zaman yenecek Ve anılar kalacak Yılmaz Odabaşı
Şiir
Camda aksimiz kalmış, rüzgârda düşümüz Hüzne batmış sonbaharda son gülüşümüz Sen bir şiir okumuşsun gözlerini kapatıp Ben bir hayal kurmuşum içine seni katıp Hayalimiz hatıra olmuş Umudumuz kayıp… Ahmet Bozkuş
Şiir
Sonra yıllar geçti; yıllar da, acılar da zaten hep geçmek içindi…
Sayfa 73
Edebiyat