Kamer

Oblomov'un içinde olup bitenlerden kimselerin haberi yoktu. Eşi dostu sanıyordu ki onun bütün derdi yemek içmekten ve uyumaktan ibaret. Ne bilsinler?
Edebiyat
Reklam
En kötüsü, her şeyin çabuk çabuk yapılması, herkesin telaş içinde, durup dinlenmeden öteye beriye gidip gelmesiydi. Bir iş biter bitmez bir başkasına sarılıyorlar, o da bitince, hiçbir şey yapmamış gibi bir üçüncüsüne başlıyorlardı. İşler bitip tükenmek bilmiyordu.
Edebiyat
“Ah dostum, sen benden de Oblomov'sun...”
Edebiyat
— E? — Ne var? — Hâlâ yatıyor musunuz? — Kalkmak mı gerek?
1000Kitap