Serenad...
Hayatımda okuduğum en etkileyici kitaptı. Günlerce etkisinden çıkamamıştım. Kitap aslında gözümüzü kapadığımız gerçeklerle yüz yüze getiriyor bizi. Yıllar önce acı çeken o insanların acısını yüreğinizde hissettiriyor. Koca bir savaşın içindeki hiç acımadan harcanılan hayatların ve aşkların hikayesine tanık oluyorsunuz. Kitabı okuduktan sonra insan, kitapta anlatılan olayların,karakterlerin gerçek olup olmadığını araştırmadan edemiyor.Serenad tam anlamıyla okurlarını büyülüyor...