CC

CC
@lastDance_
Tekniker
Önlisans
8 Şubat
94 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Sanırım kendi kendime takılmayı öğrenmeliyim. Kimsenin nazı niyazı derdi bitmiyor. Haber vermeye de gerek yok. O da zaman kaybı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kendine reva görmediğin bir şeyi başkasına uyguluyorsan, benzer bir durumla karşılaştığında yakınmaya hakkın kalmaz.
Aynı eylemleri tekrarlayarak farklı sonuçlar elde edemezsiniz. Artık farklı yaklaşımlar denemenin zamanı gelmedi mi?
Atamadığın adımlar için kimseyi suçlamaya hakkın yok.
Bazı şeyleri olduktan sonra öğrenmenin bi anlamı yoktur bi faydası da yoktur seni üzmekten başka.