Unutmɑyɑlım ki cesur bir kez, korkɑk bin kez ölür. Önemli olɑn, insɑnın böyle bir toplumdɑ “mezɑr …tɑşı” gibi susmɑmɑsıdır.
Okuduğum kitap sayısı sadece gözükmesini istediğim kadarıdır :)
Bu arada kalbimin, ciğerlerimin ve midemin sağlam olduğunu öğrendim. Tansiyonum da normal. Radyoskopide kötü bir bulgu görülmedi. Böylece, doktorlara ve tıp bilimine güvenimi kaybettim. Ateşim neden düşmüyor diyorum. Gizli bir iltihabın olabileceğini söylüyorlar. Bu ateş işini fazla büyüttüğümü gösteren bir ifade görüyorum yüzlerinde. Sağlam olan yanlarımı, bildiğim bir dille anlatıyorlar. Hastalığıma gelince, Latince’ye başvuruyorlar. Onlara güvenim kalmadı. Kendi başımın çaresine bakacağım