Unutmɑyɑlım ki cesur bir kez, korkɑk bin kez ölür. Önemli olɑn, insɑnın böyle bir toplumdɑ “mezɑr …tɑşı” gibi susmɑmɑsıdır.
Okuduğum kitap sayısı sadece gözükmesini istediğim kadarıdır :)
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Varsayalım ki evlisin, karını seviyorsun ama bir başkası aklını çelmiş...
''Özür dilerim ama bunu anlayamıyorum. Şöyle düşünelim; karnını iyice doyurmuş bir adam bir fırıncının tezgahından bir ekmek çalabilir mi?''
İnsanlar her yerde böyleydiler, kısasından isterlerdi, hep aynı çamurdandılar;sevgiymiş, dostlukmuş; laftı.İnsanları yalan söyledikleri zaman dinlemeyi severdim.Olmak istedikleri, ancak olamadıkları "kişi"yi anlatırlardı!