arkadaşlar iki serisini de okudum. madde planında hazin bir şekilde yaşadığımız aşkı mana planına aktararak nasıl güzel olacağı mesajını bize verebilen bir kitap..
Kitap Osmanlı tarihini güzel bir şekilde anlatmış. Yormadan sıkmadan olay örgülerini güzel bir şekilde bağlamış. Ben bütün seriyi okumayı düşünüyorum. Tavsiye ederim