Atatürkçü Bir Genç

Atatürkçü Bir Genç
@laststop
Bizce Türkiye Cumhuriyeti anlamınca kadın, bütün Türk tarihinde olduğu gibi bugün de en saygın düzeyde, her şeyin üstünde yüksek ve şerefli bir varlıktır. Mustafa Kemal Atatürk
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bundan sonra hayatımda kimse ile konuşmamaya karar verdim. Az insan, çok huzur; hiç insan, sonsuz huzur.
1000Kitap
Ben bu hayattan bazı dersler çıkardım, sizinle de paylaşmak istiyorum. Bana doğru gelenler, size pek tabii doğru gelmeyebilir. Neticesinde kişisel görüşlerimden ibarettir söyleyeceklerim… 1- Kimseye ama kimseye güvenmeyeceksiniz. Özellikle de en yakınınız olarak gördüğünüz kişilere. Çünkü düşmanınız bile aslında size bir şeyler öğretir yeri geldiğinde. Güven skalanızı 0’dan başlatacaksınız ki insanların tek yanlışında alt üst olmayın. 2- Aşk, ilişki falan hepsi tamamıyla çıkar ilişkilerine dayanan şeyler. Birinci elden deneyimlemedim, ama tespitlerime göre saf ve koşulsuz bir sevgiye denk gelmedim romantik ilişkiler olarak (Çarpıtılmış Hollywood filmleri dışında). 3- Vin Diesel’in de dediği gibi, aile her şeydir. Aileniz dışında sizin iyiliğinizi düşünen başka kimse olmaz (eğer iyi bir ailede iseniz). 4- Hiçbir zaman duygularınızı baz alarak bir eylemde bulunmayın. Sonucu pişmanlıkla biter. Akıl ve mantık çerçevesinde yaklaşın hayata. Hayalperest olmayın, hakikatçi olun. 5- Sakin ve huzurlu bir hayat istiyorsanız, insanlardan uzakta bir hayat sürün. Onlardan tamamen uzaklaşmanızı söylemiyorum, yalnızca aranızda bir mesafe olsun. Herkesle (hatta mümkünse hiç kimseyle) vıcık vıcık olmayın. Belki günün sonunda “soğuk, uyumsuz” olarak bilineceksiniz. Bırakın öyle desinler. 6- Yalnızlığı sevin, çünkü insan bir kalabalık arasında bile yalnız olabiliyor. Aklıma geldikçe eklerim…
1000Kitap
Şunu bir kere daha anladım ki, bazı şeyler olmayınca olmuyor. İnsan bazı şeyleri becerebiliyorken, bazı şeylerde çuvallıyor. İyi bir insan olunca cepte görülüyorsun, kırılıyorsun, güvenin sarsılıyor insanlara karşı. Ama işte senin doğanda var bu, istesen de yerinden söküp atamazsın bu özelliğini. Ben denedim, olmuyor. İnce düşüncelisin diye çok yoruluyorsun, karşındaki kişiyi incitmemek için ince eleyip sık dokuyorsun bir şey demeden önce. Gösterdiğin ilgiyi azıcık kaçırdığında, bu sefer senden korkup kaçıyorlar. Dedim ya, yapın itibarıyla böylesin. Durduramazsın bir tuşa basarak, ya da zamanı geriye alıp tüm yaptığın o yanlışları telafi edemiyorsun. Elimde kala kala kendin kalıyor. Evet, tüm o insanlar senin güvenini sarstığında anlıyorsun ki kendinden başkasına güvenmeyeceksin. Attığın her adımı emin bir şekilde atacaksın, ve eylemlerinin sonucundan kendini sorumlu tutacaksın.
İlişkiler