ölmek tüm ölümlerin bir parçası olur, doğmak tüm doğumların parçası olur, doğmakla ölmek de aynı şeyin iki parçası olurlar. Ondan sonra artık hiçbir şey yapayalnız olmaz. Acı da o kadar can yakmaz, çünkü tek başına bir acı değildir artık
İşin başlangıcı burasıdır... "Ben" den "Biz" e geçiş. Eğer herkesin olması gereken şeylerin sahibi olan sizler bunu anlayabilseniz, kendinizi koruyabilirdiniz. Eğer sebepleri sonuçlarından ayırt edebilseniz, Paine gibi Marx gibi, Jefferson gibi, Lenin gibi kişilerin sebep değil sonuç olduğunu bilebilseniz, belki kurtulabilirdiniz. Ama bunu bilemezsiniz. Çünkü sahip olma, sizleri ebediyen "ben" çevresinde dondurmuş, "biz" ile olan bağlantınızı ilelebet kesmiştir.