Mavi

Mavi
@laviniask
Okudukça daha da okuma isteği kuşandım... Sayfalar arasında kaybolmak, bazen kendini bulmanın en sade yoludur...
Tıbbi Sekreter
24 Mart 1991
494 okur puanı
Mart 2019 tarihinde katıldı
Ben iyiliği, sadece iyilik olsun diye yapmayı seviyorum, kötülükten kaçınmayı, kötü olmadığım için yapmayı istiyorum. İyi olduğumda birinin bana ödül vermesi yada kötü olduğumda birinin beni cezalandırmasından korktuğumdan değil. İyi olmak için bir efendiye ihtiyacımız yok. İyilik de kötülük de içimizde, bizimle beraber doğdu, bizimle birlikte yok olacak. Önemli olan yaşarken neyi seçtiğin, hem de cennet ödülü yada cehennem cezası olmadan. Hemde ölüp gideceğini bile bile. Perdenin ötesi diye bir yer olmadığının farkında olarak. Üstelik senden sonra gelecekleri hiç kıskanmadan, üstelik biz görmesek de onlar daha mutlu olsun diye çabalayarak. Benim payıma düşen de buymuş, teşekkürler hayat diyerek. Bence yaşamak bu kadar basit, aynı zamanda bu kadar güzel, bu kadar heyecan verici. Bütün mesele sahiden alçakgönüllü olabilmekte.
Sayfa 599·Kitabı okudu
Edebiyat
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Kötülüğün olmadığı bir yerde iyiliğin değeri bilinmez."
Sayfa 504·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bir çocuğa beden verebilirsin ama onun kalbine, ruhuna tesir edemezsin."
Sayfa 408·Kitabı okudu
Edebiyat
Bilmen için yaşaman gerek. Yaşamak için cesaret.
Sayfa 246·Kitabı okudu
Edebiyat
Hak etmeyene sunulmayacak kadar değerlidir sevgi.
Sayfa 245·Kitabı okudu
Edebiyat